Bank Zachodni WBK reklamuje kredyty gotówkowe

W spotach reklamowych występują Łukasz Fabiański, Rafał Szałajko i inni... Kampania potrwa do końca kwietnia.

Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię pod hasłem: "Zero ciążenia", w której reklamuje kredyty gotówkowe. W komunikacji bank postawił na motyw „lekkości”, którą może dać zamiana wielu rat płaconych w innych bankach lub instytucjach finansowych w jedną ratę płaconą w BZ WBK. Kampania reklamowa ponownie nawiązuje do piłki nożnej, a w spotach występują: Łukasz Fabiański, Rafał Szałajko i inni, zaskakujący bohaterowie.

- Wydarzenia i emocje piłkarskie towarzyszą naszym działaniom marketingowym od ponad roku - wskazuje Artur Sikora, CMO Banku Zachodniego WBK. - Kontynuujemy format reklamowy wykorzystujący piłkarskie emocje. Prowadzona komunikacja marketingowa konsekwentnie buduje wizerunek banku aktywnego, który towarzyszy swoim klientom zarówno w planowaniu finansów, jak i we wspólnym kibicowaniu. Wspieranie naszych klientów w ich codziennych sukcesach buduje lojalność, która jest ważnym elementem usług bankowych.

Przygotowano dwie wersje spotów TV: "Zero ciążenia" i "Kredyty przenoszą się do Banku Zachodniego WBK". Oprócz telewizji reklamy będzie można zobaczyć w internecie. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8. Spoty wyreżyserował Łukasz Kośmicki, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Propeller. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampania TV potrwa do końca kwietnia.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.