Rusza kampania Domo+

Działania, którym towarzyszy konkurs, wspierają program "Remont w 48h".

Pod hasłem „Masz przemeblowane!” rusza nowa kampania reklamowa Domo+. Akcja promocyjna dotyczy premierowej 6. serii hitu Domo+ "Remont w 48h", której gospodarzem jest projektant i architekt wnętrz – Tomasz Pągowski. Kampania opiera się na pięciu różnych hasłach: "Bogaty ten, kto ma ciekawe wnętrze", "Twój wystrój to twój nastrój", "Wezmę twoje wnętrze na tapetę", "Zobacz, jak wystrój zmienia nastrój" oraz tytułowe - "Masz przemeblowane!".
Szósty sezon „Remontu w 48h” promowany jest nie tylko na kanałach własnych NC+ (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+), ale również w prasie poświęconej wnętrzom i tematyce lifestyle'owej (m.in. "Cztery Kąty", "Dom i Wnętrze", "Claudia", "Gala", "Twój Styl"). Zaangażowane zostały także portale internetowe (m.in. Wirtualna Polska, Onet) oraz kanały social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube).
Nowa kampania reklamowa Domo+ będzie również wspierana intensywną komunikacją outdoorową prowadzoną w największych miastach Polski: Warszawie, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście, jak również w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.
Kampanii towarzyszyć będzie konkurs, który wystartuje na początku kwietnia.
Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji NC+ we współpracy z agencją 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR. Promocja potrwa do końca kwietnia br.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.