Kia reklamuje model Rio - "Twój czas. Twoje zasady"

Kolejna realizacja Interactive Partners i Havas Media dla Kia Motors Polska.

Kia Motors Polska, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki w Polsce, reklamuje w mediach nowy model Kia Rio czwartej generacji. Aktywność reklamowa opiera się na kampanii spotowej w telewizji oraz wszechstronne dotarcie do grupy celowej w internecie. Za adaptację i przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Jest to już kolejny projekt tych agencji dla Kia Motors Polska.

Kia sprzedała w ub.r. w Polsce 19,5 tys. szt. samochodów osobowych, o 10,8 proc. więcej niż w 2015 r., co uplasowało koreańskiego producenta na 7. miejscu wśród najpopularniejszych marek w kraju.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.