Małgorzata Socha w kampanii Agata [wideo]

Za kreację i realizację najnowszej kampanii salonów Agata odpowiada agencja Opus B.

Marka Agata wprowadza nową komunikację – po raz pierwszy stawia na udział ambasadora, którym została aktorka Małgorzata Socha. Celem nowej platformy komunikacji ma być podkreślenie szerokiego wyboru mebli i dodatków.

Ogólnopolska kampania salonów Agata zaplanowana jest na rok. Kampania obejmie radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz TV – sześć bazowych spotów 30-sekundowych i ich 15-sekundowe skróty. Spoty emitowane będą w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz w YouTube.

Opus B odpowiada za kreację oraz nadzór nad realizacją działań. To czwarta wspólna kampania marki Agata i agencji. Produkcję powierzono In Vitro Films, a postprodukcję zrealizowało studio Plankton. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.