Agencja BARDZO rozwija biznes

Marcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.

W wyniku podjętych działań w agencji zmieniły się już procedury wewnętrzne dotyczące pozyskiwania nowych klientów i procesów przetargowych. „Mamy konkretną wizję rozwoju, aby zapewnić agencji osiągnięcie odpowiedniej skali i silnej, stabilnej pozycji na rynku. Stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy z Marcinem” – mówi Hubert Stadnicki, właściciel i dyrektor kreatywny agencji i dodaje, że BARDZO planuje stać się „top of mind” w kategorii polskich niezależnych agencji reklamowych.

 „Chcemy też poszerzać nasze kompetencje poza obszarem ATL, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. W tym celu rozpoczęliśmy już rozwijanie struktur digitalowych, które uzupełnią naszą aktualną ofertę ATL i BTL” – mówi Stadnicki.

Marcin Kalinowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od 2005 roku. Jako marketer zarządzał m.in. markami Turek, Velvet i Marlboro. Następnie zajmował się strategią i rozwojem biznesu w agencjach Directors oraz Focus Media Group.

Agencja reklamowa BARDZO istnieje od 2010 roku. Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza, w portfolio ma też marki bankowe i ubezpieczeniowe (Getin Bank, Noble Bank, Expander, Aviva), a niedawno rozpoczęła współpracę z koncernem Maspex, wygrywając przetarg na obsługę dwóch produktów z portfolio Tymbark. Zespół BARDZO liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu i egzekwowaniu dobrej kreacji. Założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym agencji jest Hubert Stadnicki.

 

Na zdjęciu: Marcin Kalinowski

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.