Znamy nominowanych do polskiej edycji Young Creatives Cannes 2017

Zwycięzcy, którzy pojadą na festiwal do Cannes, zostaną ogłoszeni 26 maja br. podczas gali konkursu KTR w Teatrze Polskim.

fot: SAR
fot: SAR
Zostały ogłoszone nominacje w konkursie Young Creatives Cannes 2017.

Partnerem kategorii design było ING. Zadaniem młodych designerów było zaprojektowanie wizerunku karty płatniczej dla nastolatków, który będzie mógł być wykorzystywany w komunikacji internetowej. Przewodniczącym kategorii był Dominik Cymer z Cyber Kids on Real. Do kategorii zgłosiło się 27 teamów, a wybrani zostali: Karolina Pasek i Agnieszka Grajda z agencji Communication Unlimited; Adam Caban i Mateusz Ledwig  z 180heartbeats + Jung V. Matt oraz Aleksander Bieroński i Albert Krajewski z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

Partnerem kategorii print było Innogy. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do zakupu energii pochodzącej z odnawialnych źródeł. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Rafała Rysia z agencji Grey. Do kategorii zgłosiło się 39 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych i interaktywnych, a nominacje otrzymali: Hosanna Salamon i Koka Skowrońska; Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma  ze 180heartbeats + Jung V. Matt; Iza Jackowska i Marta Olesińska z Kerris Group oraz Wojciech Boliński i Michał Oleksów z VML Poland.

Partnerem kategorii film była marka Bakalland. Zadaniem uczestników była promocja nowej linii przekąsek dla studentów. Zakres prac obejmował przygotowanie filmu do emisji w internecie oraz nową nazwę dla serii produktów. Kategorią film opiekował się również Rafał Ryś z agencji Grey. Zgłosiło się 25 teamów, a wybrani zostali: Katarzyna Uherek i Mateusz Vlahos z agencji DDB & Tribal; Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak z Lubię to – Linked by Isobar; Michał Oleksów i Damian Kitowski z VML Poland oraz Kinga Brocka i Łukasz Bieniecki z Napengo.

Partnerem kategorii cyber była marka Red Bull. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii w social mediach budującej świadomość Red Bulla, jako "najlepszego doładowania energii” w pracy. Pomysły oceniało jury pod przewodnictwem Arka Szulczyńskiego. Do kategorii cyber zgłosiło się 46 teamów nominację otrzymał jeden, w składzie: Adrianna Hochmańska i Irmina Pączek reprezentujący Grandes Kochonos Digital.

Partnerem kategorii PR była Fundacja Zaczytani.org  Zadaniem zakwalifikowanych zespołów było stworzenie projektu strategii komunikacji umożliwiającej realizacje nadrzędnego celu fundacji, jakim jest pozyskanie mecenasów Zaczytanych Ławek. Kategorią opiekowała się Barbara Pleban z Multi Communications. Do kategorii zgłosiło się 11 teamów z agencji PR i działów PR agencji reklamowych. Nominacje otrzymali: Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga z Hill + Knowlton Strategies.

Partnerem kategorii clients była Fundacja Nasza Ziemia. Zadaniem uczestników było opracowanie strategii komunikacji, pozwalającej zaangażować konsumentów oraz firmy we wdrażanie GOZ – gospodarki o obiegu zamkniętym, której istotą jest wykorzystanie odpadów powstałych w cyklu życia produktu. Kategorią opiekowały się Agnieszka Klimczak i Gosia Drozdowska z FCB Warsaw. Do kategorii clients zgłosiło się 10 teamów złożonych z pracowników marketingu. Nominacje otrzymali: Kamil Zug i Wojciech Kozłowski z Kampanii Piwowarskiej; Michał Machaj i Mariusz Brzeziński z Grupy Żywiec oraz Karol Ruciński i Kamil Marhula reprezentujący Virgin Mobile Polska.
 
Organizatorami konkursu są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR, Cannes Lions, Innovation. Tegoroczna edycja Cannes Lions Festival odbędzie się w dniach 17-24 czerwca; "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym Cannes Lions.

Katarzyna Kacprzak 176 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.