Marcin Dorociński twarzą Opla

Aktor reklamuje nową wersję Insigni.

Nowa wersja limuzyny Opla Insignia miała światową premierę kilka tygodni temu podczas Salonu Motoryzacyjnego w Genewie. W polskich salonach auta jeszcze nie ma, choć producent przyjmuje już zamówienia w przedsprzedaży (najtańsza wersja kosztuje od 99,9 tys. zł).

General Motors Poland, importer i dystrybutor Opla w Polsce, zdecydował się zatrudnić do reklamy nowej Insigni popularnego aktora Marcina Dorocińskiego (trzykrotny zwycięzca Złotych Lwów na festiwalu filmowym w Gdyni za filmy „Róża”, „Rewers” i „Ogród Luizy”). Aby zbudować napięcie w oczekiwaniu na polską premierę samochodu, importer rozpoczyna kampanię pod hasłem: "Człowiek, który widział nową Insignię".

Kampania rusza właśnie w mediach elektronicznych i społecznościowych. Jej głównym zadaniem jest przedstawienie wyjątkowych cech tego eleganckiego modelu, wyposażonego w wiele inteligentnych technologii znanych z klasy premium, zanim samochód trafi do salonów dealerskich w Polsce. Pierwszy film z udziałem Marcina Dorocińskiego oraz wybraną przez niego wersję nowej Insigni można zobaczyć na stronie www.czlowiekktorywidzial.pl.

Bliższych szczegółów, także nt. rozwinięcia tego projektu, GM Polska na razie nie ujawnia.

Dla Opla pracują m.in. agencje: Carat (media), Scholz & Friends (kreacja ATL), OS3 (digital) i Amnet Polska (Dentsu Aegis Network). GM Poland wydał w ub.r. na reklamy tej marki 63,9 mln zł, o 15 proc. mniej niż w 2015 r. (dane cennikowe; źródło: Kantar Media).

Dorociński występował już w reklamach PZU oraz wódki Ostoya (Wyborowa Pernod Ricard).

Maciej Burlikowski 722 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.