Coca-Cola rusza z kampanią "Wybieram siebie"

Akcją związana jest z promowaniem zrównoważonego stylu życia. Projekt realizuje Grupa On Board Think Kong.

Od początku bm. pod nazwą "Wybieram siebie" ruszyła nowa ogólnopolska kampania edukacyjna. Projekt skierowany jest przede wszystkim do kobiet. 

- Bardzo uważnie słuchamy naszych konsumentów i wiemy, że szczególnie kobiety często czują się zagubione w gąszczu sprzecznych informacji i porad na temat stylu życia i odżywiania. Dostrzegliśmy olbrzymią potrzebę kampanii mówiącej o tym, czym jest równowaga życiowa i jak do niej dążyć. - mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej w Coca-Cola Poland Services.

Do udziału w projekcie zaproszono ekspertów z obszaru dietetyki i psychologii, którzy będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program ma dedykowaną stronę www.wybieramsiebie.pl, na której można zapoznać się z artykułami poradnikowymi z zakresu psychologii, psychodietetyki i aktywności fizycznej przygotowanymi przez ekspertów projektu. Akcji towarzyszyć będzie kampania informacyjna w mediach oraz działania online: m.in. kampania na portalach internetowych, działania z influencerami oraz profil w Facebooku. Za realizację kampanii odpowiada kilka zespołów Grupy On Board Think Kong.

Ewa Woźniak 57 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.