Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa

Witryna docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, obejmującą zasięgiem całą branżę.

Rusza strona internetowa Iloveradio.pl, w całości poświęcona rynkowi radiowemu. I Love Radio to projekt powołany wspólnie przez pięciu największych nadawców radiowych: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio. Strona Iloveradio.pl docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, skupiającą zasięgiem całą branżę radiową.
Na stronie znajdą się informacje, artykuły eksperckie, materiały wideo, a także dane słuchalności radia w Polsce. Z punktu widzenia reklamodawców kluczowa ma być prezentacja możliwości reklamowych radia, publikowanie case studies oraz pokazywanie radia w liczbach. Strona ma mieć też sekcję rozrywkową.

Strona przeznaczona jest dla uczestników rynku radiowego w Polsce, tj. reklamodawców, klientów domów mediowych, a także osób poszukującym wiedzy na temat medium radiowego. Uzupełnieniem projektu internetowego jest profil w Facebooku.

Celem projektu I Love Radio jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego.
W ramach projektu realizowane są działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów, reklamodawców bezpośrednich i klientów domów mediowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.