AmRest powiększa portfolio o nowy rynek

Spółka wchodzi na rynek austriacki.

AmRest Holdings SE, największa publicznie notowana spółka restauracyjna w Europie Środkowo-Wschodniej,

ogłosiła zamiar rozwijania marki KFC w Austrii. Spółka planuje otwarcie pierwszej restauracji do końca 2017 r. Wejście na nowy rynek jest kontynuacją działań umacniających pozycję AmRest jako lidera rynku restauracyjnego w regionie Europy Środkowej.
 
KFC jest częścią portfela AmRest od 1995 r., kiedy to firma otworzyła pierwszą restaurację w Szczecinie. Obecnie spółka prowadzi ponad 530 restauracji KFC w 9 krajach – Polsce, Niemczech, Czechach, na Węgrzech, w Serbii, Chorwacji, Bułgarii, Hiszpanii i w Rosji.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.