Hyundai reklamuje model i30 hasłem: "Move on. Nowy ideał samochodu"

Kampanię przygotowały i realizują: Opus B i Havas Media.

Hyundai Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki, rozpoczął telewizyjno-internetową kampanię, w której reklamuje odświeżoną wersję swojego modelu i30. Hasło "Move on. Nowy ideał samochodu" ma zwrócić uwagę konsumentów na design oraz bogatsze wyposażenie samochodu (m.in. rozbudowany system car audio). Dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska Promocja”, w której do wygrania jest Hyundai i30 oraz bilety na UEFA Euro U21 2017, czyli Mistrzostwa Europy młodzieżowych reprezentacji, które odbędą się w czerwcu br. w naszym kraju.

Za adaptację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Opus B, a za kreację internetową oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.