Axa ma nowy wizerunek
Działania zaplanowano do końca maja br. i zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia - firmy kupionej przez Axa w 2015 r.
Koncept kampanii oparty jest na prawdziwych historiach klientów i pracowników Axa z różnych krajów.
- Chcemy zaprezentować
Działania wizerunkowe zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia (wygaśnięcie licencji) - firmy kupionej przez Axa w 2015 r.
Obecna wizerunkowa kampania reklamowa potrwa do końca maja. To adaptacja filmów zagranicznych. Została przygotowana na potrzeby polskiego rynku przez agencję Saatchi & Saatchi IS. Obejmie m.in. dwa spoty telewizyjne w wersji 30- i 15-sekundowej oraz kampanię online.
Planowaniem i zakupem mediów zajmują się domy mediowe Arena Media i Value Media (Group One).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.