Play zmienia rynkowy standard - środki na kontach prepaid ważne bezterminowo

Nową ofertę fioletowego operatora zareklamują Agnieszka Chylińska i Adam Małysz.

Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, zdecydowała się zmienić dotychczasowe zasady obowiązujące na rynku w ofertach "na kartę" (prepaid) - odtąd środki zgromadzone na kontach użytkowników będą ważne bezterminowo (dotychczas wszyscy operatorzy określali jak długo środki na koncie użytkownika są "ważne" - aktywne - np. przez 3, 6 czy 12 miesięcy;
zazwyczaj zależało to wartości jednorazowego doładowania). Również bezterminowo będą ważne kupione przez użytkowników pakiety minut czy GB na transfer danych (dotychczas pakiety także miały swoisty "termin ważności", w jakim użytkownik mógł z nich korzystać). 

Jak mówi Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu P4, rywalizacja operatorów m.in. w trakcie akcji rejestracji numerów prepaid (w drugiej połowie ub.r., do lutego br.) sprawiła, że operatorzy zaczęli oferować użytkownikom nierealne do wykorzystania bonusy, np. tysiące minut czy gigabajtów, ale tylko na miesiąc. Play postanowił pójść wbrew temu trendowi. Użytkownicy, którzy zdecydują się na jego nową taryfę prepaid OdNowa, mają mieć gwarancję, że ich środki zgromadzone na kontach nigdy nie przepadną, będą ważne, dopóki nie zostaną wykorzystane.

Na bezterminową ważność środków na kontach prepaid Play zdecydował się jako pierwszy operator w kraju, ale być może uprzedził w tym decyzje urzędu antymonopolowego - przypomnijmy, że już we wrześniu ub.r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowania przeciwko czterem największym operatorom komórkowym: Orange Polska, P4, Polkomtel oraz T-Mobile Polska, sprawdzające czy praktyka, wedle której operatorzy po wygaśnięciu ważności kont nie zwracają użytkownikom prepaid niewykorzystanych środków, nie łamie prawa.

Nową ofertę Play zamierza wesprzeć szeroko zaplanowaną komunikacją. W reklamach wystąpią piosenkarka Agnieszka Chylińska (reklamowała już Playa) i jako nowa gwiazda – Adam Małysz. Kampanie reklamowe dla Playa przygotowują agencje Grandes Kochonos i Isobar Polska oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.