Idea Bank wchodzi z ofertą i reklamą do Poznania i Wrocławia

Bank dla przedsiębiorców promuje się, pokazując mnogość oferowanych benefitów.

Idea Bank, który pozycjonuje się jako bank dla przedsiębiorców, osób prowadzących działalność gospodarczą, wchodzi z ofertą do Poznania i Wrocławia. I w tych miastach rozpoczyna kampanię reklamową mającą "odczarować" symbol "gwiazdek". To powszechnie przyjęty symbol niekorzystnych warunków, zapisów ukrytych w umowach. Tymczasem Idea Bank wskazuje, że w jego ofercie różnego rodzaju benefitów dla klientów jest tyle, że musi je wszystkie wypisać właśnie drobnym druczkiem.

- Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę, że konto w Idea Banku to nie tylko rachunek. To także dodatkowe korzyści, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę, takie jak: bezpłatny dostęp do sali konferencyjnej w przestrzeni coworkingowej Idea Hub czy wpłatomat zamawiany przez aplikację mobilną. Kampania ma za zadanie pokazać, że gwiazdki nie zawsze symbolizują ograniczenia, mogą także oznaczać korzyści dla klienta – tak jest w przypadku tych dostępnych z naszymi kontami – mówi Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Bank.

W wymienionych miastach pojawi się w sumie 190 billboardów, citylightów oraz reklam na full backach autobusów i na tramwajach. Prowadzone będą również działania w internecie oraz social mediach. W kampanii weźmie udział m.in. Mc Silk – raper z ponad 160 tysiącami subskrypcji kanału w portalu YouTube.

 
Za koncepcję nowej kampanii Idea Banku odpowiada agencja Hand Made, zakupem mediów zajęły się MediaCom oraz Value Media.
 
Kampania potrawa do czerwca br. Pierwsza lokalna kampania Idea Banku promująca przestrzenie coworkingowe Idea Hub oraz Mobilne Wpłatomaty wystartowała w Warszawie latem 2015 r. pod hasłem „Można? Można!”.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.