Uber chwali się milionem użytkowników w Polsce

Polska jest dla Ubera trzecim największym rynkiem w Europie, po Wielkiej Brytanii i Francji.

Międzynarodowa firma Uber, oferująca aplikację pozwalającą zamawiać przejazdy prywatnymi samochodami - jak deklaruje dużo tańsze niż tradycyjne taksówki - a przez to ostro zwalczane przez taksówkarzy we wszystkich krajach, chwali się, że w Polsce ma już 1 mln zarejestrowanych użytkowników.

Polska jest dla Ubera trzecim największym rynkiem na starym kontynencie, po Wielkiej Brytanii i Francji.

Aplikacja jest dostępna w Polsce od 2014 r., mogą z niej korzystać mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Łodzi i aglomeracji śląskiej.

- Użytkownicy Ubera zwracają uwagę na bezpieczeństwo, wygodę i przystępną cenę, a nas cieszy, że ponad 95 proc. z nich jest zadowolonych z korzystania z aplikacji – mówi Kacper Winiarczyk, dyrektor generalny Ubera w Polsce.

Jedną z przyczyn sukcesu Ubera było wykorzystanie nowoczesnych technologii w biznesie, np. z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy wynika, że 72 proc. młodych Polaków z największych miast za bardziej wiarygodny sposób naliczania opłaty za przejazd uważa wskazanie nawigacji GPS niż wskazanie taksometru, a prawie 60 proc. z nich bardziej ufa weryfikacji kierowcy w aplikacji mobilnej niż identyfikacji kierowcy w pojeździe.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.