Coca-Cola Lime wsparta kampanią
Za komunikację odpowiadają m.in. agencje MediaCom, McCann & MRM, LiquidThread i RC2.
Kampania Coca-Cola Lime będzie szeroko komunikowana w mediach - TV oraz WebTV, a także dzięki silnemu wsparciu outdoorowemu. Promocja nowości będzie miała również odzwierciedlenie w działaniach digital i w kanałach social media marki Coca-Cola. W kampanię Coca-Cola Lime zaangażowani są także znani polscy influencerzy m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv. Ponadto kampania będzie obecna w kinach.
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann & MRM, zaś za obsługę i kreację social media i digital - LiquidThread . Działania PR powierzono agencji RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.