Coca-Cola Lime wsparta kampanią

Za komunikację odpowiadają m.in. agencje MediaCom, McCann & MRM, LiquidThread i RC2.

Coca-Cola Lime to pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero. Hasło kampanii to "Bądź Limonką!", jak przekonuje marketer, zachęca ono do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz do wyjścia poza schematy. 

Kampania Coca-Cola Lime będzie szeroko komunikowana w mediach -  TV oraz WebTV, a także dzięki silnemu wsparciu outdoorowemu. Promocja nowości będzie miała również odzwierciedlenie w działaniach digital i w kanałach social media marki Coca-Cola. W kampanię Coca-Cola Lime zaangażowani są także znani polscy influencerzy m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv. Ponadto kampania będzie obecna w kinach.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann & MRM, zaś za obsługę i kreację social media i digital - LiquidThread . Działania PR powierzono agencji RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.