Payback dla biznesu

Firma wprowadza możliwość motywowania pracowników bonusami w postaci punktów Payback.

Payback wdrożył nową ofertę mechanizmu motywowania pracowników. Pracodawcy mogą przyznać premię w postaci punktów Payback. Według danych firmy dla 40 proc. ankietowanych (w tym 45 proc. milennialsów) punkty Payback stanowiłyby atrakcyjny benefit. Pracownicy obdarowani punktami mają możliwość także zbierania punktów jako konsumenci. W Polsce aktualnie liczba aktywnych uczestników Payback to blisko 7,5 miliona. Payback jest częścią Grupy American Express.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.