Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii Bohater Domu: "Warto mieć marzenia"

Kampania reklamowa Leroy Merlin "Bohater Domu" doczekała się nowej odsłony. 27 kwietnia startuje emisja nowego spotu reklamowego. To kolejna prawdziwa historia, która pokazuje, że warto marzyć i odważnie podejmować ambitne wyzwania.

Filmy z serii „Bohater Domu” niosą pozytywne przesłanie. Zachęcają do zmian i  inspirują wszystkich, którzy chcieliby mieszkać w wygodnym i pięknym własnym domu. Bohaterami nowego filmu są Monika i Mariusz, którzy marzyli o własnym domu i postanowili go wybudować. „Sami nie wierzyliśmy, że to realne. Uwierzyliśmy dopiero gdy nasz plan zaczął nabierać kształtu.” – wspomina Monika. „Mieliśmy działkę i niewielkie oszczędności” – dodaje Mariusz. 

Pełni wiary we własne siły rozpoczęli budowę domu. Spędzali długie godziny na placu budowy doglądając każdego szczegółu. Samodzielnie wykonali wiele prac budowlanych i wykończeniowych, przy okazji zdobywając nowe umiejętności. Ocieplili dom, ułożyli glazurę, wykończyli taras i kominek itd. Budowa rozpoczęła się w marcu 2015 i trwała równo rok. W maju 2016 Bohaterowie wprowadzili się do nowego domu o powierzchni całkowitej 120 m2 .

Leroy Merlin zainteresował się pomysłem Moniki i Mariusza i zaproponował im udział w filmie. Tak stali się Bohaterami nowej historii.

„Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć zrealizowania marzenia o własnym domu doskonale wpisuje się w naszą ideę domowego bohaterstwa i stanowi doskonały materiał na kolejną odsłonę kampanii Bohater Domu. Postanowiliśmy opowiedzieć historię Moniki i Mariusza i w ten sposób dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom. Zachęcić ich do podejmowania wyzwań i realizacji marzeń.” – wyjaśnia Joanna Próchnicka, dyrektor komunikacji Leroy Merlin Polska.

W trakcie produkcji powstały dwie wersje filmu przeznaczone do emisji telewizyjnej oraz długa wersja przeznaczona do emisji w Internecie – dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin Polska na YouTube oraz na Facebook’u.

Kampania reklamowa Bohater Domu powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem i modernizacją mieszkania czy budową domu. Buduje relacje i dialog pomiędzy firmą i jej klientami. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami i dokonaniami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 roku i od początku cieszy się popularnością i akceptacją odbiorców. W 2015 roku kampania została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing EXCELLENCE.

Przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Engine, produkcją spotów - studio Dynamo, planowaniem i zakupem mediów offline - dom mediowy Starcom, zaś mediów online - Metz.

www.bohaterdomu.pl

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.