Konferencja Multiscreen Day II
27 kwietnia w Novotel Warszawa Centrum odbyła się druga edycja konferencji zorganizowanej przez miesięcznik "Media & Marketing Polska". Tematem przewodnim był content marketing i inne efektywne formy reklamowe.
Na temat rynku wideo oraz skutecznych działań komunikacyjnych na wielu ekranów mówili najlepsi specjaliści z Polski i z zagranicy:
Jonathan Davies, MD Advertiser Partnerships, Eurosport & Discovery Networks International
Marta Sułkiewicz, business development director / Advertisers EMEA Gemius
Marcin Boroszko, CEO Media Impact
Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom
Tomasz Bruss, managing director i założyciel Mediafarm
Krystian Botko, CEO Talent Media
Valentin Duboc, head of marketing Arte
Dominik Tzimas, założyciel Idea Ventures
Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Eleven Sports w Polsce
Anna Iller, branded content manager Allegro
Sponsorzy i partnerzy: Starcom, WP, Telewizja Polska Biuro Reklamy, Fabor, Pałucki Trusiński.
Fot: Daniel Miśko / Miśko Collcetive / www.danielmisko.pl