Konferencja Multiscreen Day II

27 kwietnia w Novotel Warszawa Centrum odbyła się druga edycja konferencji zorganizowanej przez miesięcznik "Media & Marketing Polska". Tematem przewodnim był content marketing i inne efektywne formy reklamowe.

Na temat rynku wideo oraz skutecznych działań komunikacyjnych na wielu ekranów mówili najlepsi specjaliści z Polski i z zagranicy:

Jonathan Davies, MD Advertiser Partnerships, Eurosport & Discovery Networks International
Marta Sułkiewicz, business development director / Advertisers EMEA Gemius
Marcin Boroszko, CEO Media Impact
Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom
Tomasz Bruss, managing director i założyciel Mediafarm
Krystian Botko, CEO Talent Media
Valentin Duboc, head of marketing Arte
Dominik Tzimas, założyciel Idea Ventures
Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Eleven Sports w Polsce
Anna Iller, branded content manager Allegro

Sponsorzy i partnerzy: Starcom, WP, Telewizja Polska Biuro Reklamy, Fabor, Pałucki Trusiński.

Fot: Daniel Miśko / Miśko Collcetive / www.danielmisko.pl


 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.