Wedel w kampanii świętuje urodziny marki Pawełek [wideo]

Zasięgowa kampania obejmie głównie TV, internet i OOH.

Marka batonów Pawełek od E. Wedel świętuje 30. urodziny. Z tej okazji wystartowała nowa kampania reklamowa. Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot. Reklamy będą emitowane przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Natomiast w czerwcu zaplanowana jest emisja 15-sekundowych spotów. Poza telewizją Pawełka wesprze kampania w OOH (citylighty) oraz działania w punktach sprzedaży.

Działania komunikacyjne poświęcone marce Pawełek zyskają także szerokie wsparcie w internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media. Marka Pawełek podejmie też współpracę z influencerami, którzy będą dzielić się zabawnymi treściami na swoich kontach na Instagramie i Snapchacie. Wszystkie te działania będzie można śledzić dzięki hashtagowi #30stkapawelka.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.