Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

od lewej: Krzysztof Iwiński, Paweł Heinze
od lewej: Krzysztof Iwiński, Paweł Heinze
Do działu kreacji Ogilvy & Mather dołączyli byli wieloletni dyrektorzy kreatywni Leo Burnett. Paweł Heinze objął stanowisko senior copywritera, Krzysztof Iwiński – senior art directora. Heinze z reklamą związany jest od ponad 20 lat. Karierę zaczynał w grupie McCann, następnie dołączył do kreacji Lowe, a w 2005 r. do agencji Leo Burnett, w której spędził prawie dziesięć lat, w tym sześć na stanowisku dyrektora kreatywnego. Iwiński karierę rozpoczął w 1999 r., doświadczenie zdobywał w Ammirati Puris Lintas, Lowe, Leo Burnett, Change Integrated. Przez cztery lata pełnił funkcję dyrektora kreatywnego i partnera zarządzającego w Good (grupa K2). Na przełomie 2008 i 2009 r. Heinze i Iwiński awansowali na stanowiska dyrektorów kreatywnych w Leo Burnett.

Heinze i Iwiński pracowali między innymi dla takich marek, jak: Orange, PZU, Fiat, Mercedes, Vizir, Bonux, Pekao SA, Philip Morris, IKEA, Millennium, Królewskie, Żywiec, Heineken, Getin Bank, Volvo, Nju Mobile, obsługując je zarówno lokalnie, jak i regionalnie (P&G – 28 rynków).

Katarzyna Kacprzak 158 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.