McDonald's odliczał czas do śniadania w kampanii DOOH

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji.

OMD (Macroscope) zrealizowało ogólnopolską kampanię z nośnikami DOOH, w której dynamiczna kreacja wyświetlała na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji z ofertą śniadaniową. Wykorzystane dane były pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps.

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji.

Jak twierdzą twórcy kampanii, to pierwsza zakrojona na tak dużą skalę kampania z mechanizmem odliczającym czas w Polsce. Podczas realizacji kampanii wykorzystano nośniki Screen Network oraz MyLED. Kreację przygotowała agencja DDB & Tribal.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.