Kampania wizerunkowa Teatru WARSawy [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Rynek Nowego Myślenia".

"Rynek Nowego Myślenia” jest nie tylko promocją jednego z warszawskich teatrów, ale też miejsca w Warszawie - Rynku Nowego Miasta. W ramach kampanii przygotowany został spot wideo, który jest emitowany w warszawskich tramwajach oraz na rondzie Dmowskiego. Prowadzone są również działania PR. Kolejne odsłony kampanii, która potrwa do końca roku, przewidują też spoty radiowe oraz działania niestandardowe. W najbliższych dniach na budynku przy Rynku Nowego Miasta rozbłyśnie neon "Teatr WARSawy”.

Autorką spotu jest Magdalena Ziarnik. Za działania PR odpowiada agencja iPublicity, a media planowane są i kupowane przez Teatr WARSawy. Kampania jest współfinansowana ze środków Miasta St. Warszawy.

Ewa Woźniak 62 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.