Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu Wielki Piknik Australijski

Działania będą prowadzone w social mediach oraz OOH.

Wystartowała kampania promująca Wielki Piknik Australijski – sponsorem eventu jest marka Jacob’s Creek. Działania będą prowadzone w social mediach oraz OOH. Event jest realizowany w ramach kampanii branded content, w której Jacob’s Creek edukuje i wprowadza konsumenta w świat wina poprzez m.in wideo z udziałem Mateusza Gesslera, ambasadora projektu.
Kampania promująca event sygnowany marką Jacob’s Creek rozpoczęła się w maju i potrwa do 10 czerwca 2017 r. Na ten dzień zaplanowana jest impreza, która odbędzie się w Muzeum Plakatu w Wilanowie. W programie eventu, którego motywem przewodnim jest wielki grill australijski, znajdą się m.in. warsztaty kulinarno-sommelierskie z Mateuszem Gesslerem i Wojtkiem Cyranem (ambasadorem marki w Polsce).
Kampania będzie prowadzona w kanałach społecznościowych, obejmie także lokalny OOH z niestandardowymi elementami – symbolami Australii: misiem koala oraz kangurem wyglądającymi z nośników.
Za strategiczno-kreatywną obsługę marki, w tym realizację eventu, odpowiada IQ Marketing, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media, działania PR realizuje MSLGroup.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.