Opus B dla Royal Canin

Producent karmy dla zwierząt zwraca uwagę na żywienie kotów po sterylizacji.

Agencja reklamowa Opus B przygotowała dla Royal Canin, producenta karmy dla zwierząt, kampanię edukacyjną, skierowaną do właścicieli kotów, w której zwraca im uwagę problem na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.

Kampania skupia się na wpływie zabiegu na potrzeby żywieniowe kota. Ich zaspokojenie jest kluczowe dla dobrej kondycji i samopoczucia zwierzęcia. Działania prowadzone są w ramach komunikacji B2B oraz B2C.

Opus B przygotowała projekty materiałów POS dla lecznic, formaty display dla kampanii w portalach horyzontalnych i Facebooku oraz specjalny landing page. Kampania potrwa do końca czerwca br.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.