MTV z kolejną polską produkcją
Premierze serialu "Taki Lajf" towarzyszyć będzie kampania przygotowana przez K2 i Starcom.
Zdaniem nadawcy poszerzenie lokalnego kontentu to efekt sukcesów takich polskich produkcji, jak "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy", "Ex na Plaży Polska" i "Niemożliwe PL".
"Taki Lajf" to serial opowiadający historie młodych ludzi u progu ich samodzielnego życia. Producentem wykonawczym serialu jest Endemol Shine Polska. Premierowe odcinki emitowane będą trzy razy w tygodniu (poniedziałki, środy, piątki) o godzinie 17:00. W pierwszym tygodniu emisji stacja pokaże ich aż cztery, dodatkowy we wtorek.
Premierze serialu towarzyszy kampania reklamowa, skupiająca się przede wszystkim na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Dodatkowo promocja wsparta będzie reklamą na portalu WP oraz w stacjach Grupy Polsat.
Koncepcję kreatywną i realizację powierzono agencji K2. Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada Starcom. Budżet kampanii nie został ujawniony.