Cut The Mustard i Brave odpowiadają za projekt "H&M Dworzec"

Wśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się: Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway czy Xxanaxx.

Marka odzieżowa H&M zdecydowała się na współpracę z Cut The Mustard i Brave w ramach organizacji festiwalu muzycznego "H&M Dworzec". Agencje zostały wybrane w przetargu, do którego przystąpiły jako partnerzy, odpowiadający w pełni za projekt, od momentu koncepcji - po jego realizację.

Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę połączoną z miejscem festiwalu, koncepcję komunikacji i promocji samego wydarzenia. Agencja eventowa Brave zajęła się koncepcją produkcyjną i scenograficzną, pozyskaniem lokalizacji, doborem line upu projektu, realizacją i koordynacją cyklu eventów.

"H&M Dworzec" odbędzie się podczas trzech weekendów czerwca. Wśród gwiazd występujących w ramach w festiwalu znajdą się: Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway, Xxanaxx i inni. Miejscem festiwalu będzie teren dawnego stołecznego Dworca Głównego, przy ul Towarowej 3, tuż obok Stacji Muzeum i Nocnego Marketu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.