First Line Polska przygotowała loterię dla firmy Total Polska

Agencja wygrała przetarg.

Agencja First Line Polska wygrała przetarg na przygotowanie ogólnopolskiej loterii audiotekstowej dla brandów Total i Elf. To już czwarta edycja loterii organizowana przez agencję dla Total Polska. Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest samochód Peugeot 208.

Loteria potrwa do 31 lipca br. Aby wziąć w niej udział, należy kupić lub wymienić w warsztacie jeden z promocyjnych produktów Total lub Elf, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie www.teamtotal.pl lub wysłać SMS. Po rejestracji uczestnik natychmiast dowiaduje się, czy wygrał jedną z ponad 1200 nagród. Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą również udział w losowaniu nagrody głównej na koniec loterii – samochodu Peugeot 208.

Agencja First Line Polska odpowiedzialna jest za koncept kreatywny akcji, jak również za jej kompletną organizację i obsługę, a także za opracowanie materiałów kreatywnych kampanii, w tym bannerów internetowych. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę w internecie (Facebook, bannery internetowe), mailing pocztowy i elektroniczny, prasę konsumencką i branżową oraz działania w punktach sprzedaży.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.