Radio Zet Chilli wraca do nazwy Chillizet
Rozgłośnia zmieni logotyp i oprawę wizualną marki.
Zmiana logotypu wiąże się z odświeżeniem wizerunku stacji i dopasowaniem go do nowoczesnego, miejskiego charakteru Chillizet. Kreację nowego logotypu Chillizet przygotowała agencja BNA/Brand New Attitude, która na swoim koncie ma rebranding takich marek jak: Wirtualna Polska, Żabka, Lotto, czy O2. Zdaniem Wojciecha Mierowskiego, creative directora i partnera BNA, nowe logo oddaje miejski, i eklektyczny charakter radiostacji.
Radio Chillizet to sieć stacji radiowych należących do Grupy Eurozet. Nadawać zaczęło 6 grudnia 2008 r. Chillizet skierowane jest do dorosłych, wykształconych, mieszkańców największych polskich miast, którzy szukają alternatywy dla mainstreamowych stacji radiowych. Chillizet proponuje muzykę w klimacie chilloutowo–jazzowym. Obecnie Chillizet można słuchać w Warszawie, Krakowie i Katowicach.