Tomasz Kammel kolejnym reklamowym celebrytą Playa
Prezenter promuje #OpcjęPromocję, czyli obniżkę cen smartfonów u operatora.
Reklamuje on akcję "#OpcjaPromocja", czyli obniżkę cen na wybrane modele smartfonów (m.in. marek Apple, Sony).
Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor).
Kreacje reklamowe dla Playa przygotowują agencje Grandes Kochonos i Isobar Polska, media zaś planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.
W połowie kwietnia br. pisaliśmy o kampanii reklamowej producenta wyrobów drewnopochodnych Swiss Krono Polska, w której wystąpił Kammel.
Ewa Woźniak
65 Artykuły
Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?
Komentarze
Artykuły powiązane