Group One powołuje strukturę Labcon

Pokieruje nią Marta Łysiak.

Group One ogłosiła start nowej struktury kontentowej - Labcon, której pierwszą realizacją będzie kampania dla L’Oreala. Na czele spółki staje Marta Łysiak, która współpracowała z największymi youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google w Wielkiej Brytanii. 

Najnowsza struktura w ramach Group One oferuje klientom kompleksowy consulting, strategię i realizację z uwzględnieniem całego planu mediowego. Labcon stawia na wykorzystanie najnowszych technologii, jak np. face recognition, który pozwala na mierzenie zadowolenia z komunikatu po mimice twarzy. Istotnym składnikiem kompetencji Labcon ma być strona analityczna - badanie insightów, wszystkiego, co dzieje się z kontentem, co działa, a co nie działa, a także scheduling, czyli dostosowywanie formatów i częstotliwości oraz precyzyjny dobór grup docelowych.

- Budowanie angażującej komunikacji w sieci na bazie własnego kontentu to konieczność, a użytkownicy wybierają platformy realnie atrakcyjne, oparte na tworzeniu relacji, a nie komunikacji zero-jedynkowej. Takie podejście gwarantuje Labcon. Dzięki zapleczu Group One i dostępowi do szerokiego know-how wszystkich jej spółek możemy zapewnić klientom także kompleksowe zarządzanie obecnością marek w mediach – od kreacji, przez produkcję, zakup mediów, wsparcie SEM, e-commerce, czy właśnie zaangażowanie w kontent. Wierzymy, że tak
powinno wyglądać dziś myślenie o komunikacji marek - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.