BGŻ mocno promuje konta

Kampania autorstwa Publicis, DDB Tribal, Havas Media oraz Sales & More.

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową rachunków indywidualnych o nazwie Konta Optymalne. Bank gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach własnych sieci banku i w maszynach sieci Planet Cash (w sumie ponad 2 tys. w kraju). Ponadto posiadacze nowego konta mogą liczyć nawet na 300 zł zwrotu wydatków na zakupy. Oferta skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów banku.

- Zero złotych opłat dla nowych klientów w ramach Konta Optymalnego oznacza zero złotych bezwarunkowo i bez żadnych kruczków drobnym drukiem. Z kolei posiadacze drugiego nowego konta w ofercie - Konta Maksymalnego -będą zwolnieni z opłat, jeśli dokonają miesięcznie niewielkich operacji kartą, za to będą mogli korzystać za darmo ze wszystkich bankomatów w całej Polsce - wskazuje Andrzej Budasz, dyrektor departamentu produktów detalicznych w BGŻ BNP Paribas.

Kampania reklamowa, która potrwa do 9 lipca br., obejmie telewizję, internet, kina oraz materiały BTL.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest zaś dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales & More.

Ewa Woźniak 65 Artykuły

Interesuje ją marketing z wykorzystaniem technologii i innowacyjności. Miłośniczka literatury i spędzania z nią czasu nad polskim jeziorem. Żyje mottem: „tylko spokój może nas uratować” – bo jeśli nie spokój, to co?

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.