Startuje konkurs reklamy radiowej AdFM Awards

Wręczenie nagród odbędzie się podczas gali Konkursu Kreatura.

Podczas gali „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” zainaugurowany został konkurs reklamy radiowej AdFM Awards, w którym do wygrania jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto. Projekty, w których radio było obecne w sposób unikatowy, niestandardowy czy też wyjątkowo kreatywny można zgłaszać do 31 października 2017 r., a zwycięzcę wybranego przez jury poznamy na gali Konkursu Kreatura w listopadzie.

W konkursie AdFM Awards można zgłosić dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa czy wydarzenie, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Do konkursu mogą się zgłaszać: agencje reklamowe, nominując własne prace zrealizowane dla marketerów, teamy kreatywne i strategiczne z domów mediowych i działające bezpośrednio u marketerów, zgłaszając własne projekty, oraz inni uczestnicy rynku reklamowego, zgłaszając prace agencji reklamowych lub teamów kreatywnych z innych firm.
Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl; nominować można dowolną liczbę projektów, każde zgłoszenie jest bezpłatne. Nagrodę otrzyma firma (agencja reklamowa, dom mediowy, marketer), w której powstał zwycięski projekt lub osoba indywidualna, jeśli jako freelancer jednoosobowo stworzyła zwycięski projekt. Patronat medialny nad konkursem objął "Media & Marketing Polska".

Tomasz Wygnański 634 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.