Magdalena Rzepnicka-Wyglądała pokieruje marketingiem AGD polskiego Samsunga
Przeszła z Sony Music Entertainment Poland.
Magdalena Rzepnicka-Wyglądała objęła stanowisko senior marketing managera kategorii sprzętu gospodarstwa domowego (AGD) w Samsung Electronics Polska. Będzie nadzorować wszystkie działania reklamowe dla tej kategorii oraz zarządzać zespołem marketingowym.
Magdalena Rzepnicka-Wyglądała ma wieloletnie doświadczenie marketingowe. Ostatnio pełniła funkcję dyrektor marketingu odpowiedzialnej za lokalny repertuar w Sony Music Entertainment Poland. Do jej obowiązków należało kompleksowe zarządzanie strategią, planowaniem i działaniami marketingowymi wokół polskich premier muzycznych. W latach 2006-2014 pracowała w Wydawnictwie Bauer. Przez pierwsze sześć lat pełniła funkcję dyrektora działu promocji sprzedaży i marketingu, a następnie zastępcy dyrektora biura reklamy. Wcześniej była związana z Hachette Filipacchi Burda Polska.
- Samsung jest jedną z największych marek na rynku AGD w Polsce. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w segmencie lodówek. Cały czas rozwijamy naszą obecność w Polsce, inwestując m.in. w nowe linie produkcyjne fabryki lodówek i pralek we Wronkach. Wierzę, że Magdalena wraz z zespołem będzie skutecznie umacniać pozycję marki Samsung w kategorii AGD, zwłaszcza w segmencie premium – mówi Piotr Stelmachów, dyrektor dywizji AGD w Samsung Electronics Polska.
Magdalena Rzepnicka-Wyglądała ma wieloletnie doświadczenie marketingowe. Ostatnio pełniła funkcję dyrektor marketingu odpowiedzialnej za lokalny repertuar w Sony Music Entertainment Poland. Do jej obowiązków należało kompleksowe zarządzanie strategią, planowaniem i działaniami marketingowymi wokół polskich premier muzycznych. W latach 2006-2014 pracowała w Wydawnictwie Bauer. Przez pierwsze sześć lat pełniła funkcję dyrektora działu promocji sprzedaży i marketingu, a następnie zastępcy dyrektora biura reklamy. Wcześniej była związana z Hachette Filipacchi Burda Polska.
- Samsung jest jedną z największych marek na rynku AGD w Polsce. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w segmencie lodówek. Cały czas rozwijamy naszą obecność w Polsce, inwestując m.in. w nowe linie produkcyjne fabryki lodówek i pralek we Wronkach. Wierzę, że Magdalena wraz z zespołem będzie skutecznie umacniać pozycję marki Samsung w kategorii AGD, zwłaszcza w segmencie premium – mówi Piotr Stelmachów, dyrektor dywizji AGD w Samsung Electronics Polska.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane