Heineken rządzi na festiwalach

Należąca do Grupy Żywiec marka Heineken zwiększa swoją obecność na polskich festiwalach muzycznych. Do Kraków Live Festival, tradycyjnie już Open’era, w tym roku po raz pierwszy dołączy Orange Warsaw Festival.

Zdjęcie: Rafał Placek

Z Open’erem Heineken współpracuje od 15 lat. Co prawda od 2013 r. marka nie jest już sponsorem tytularnym festiwalu, ale nadal jest „jednym z” (sponsorów). Podczas Kraków Live Festival marka jest partnerem, podobnie będzie w przypadku Orange Warsaw Festival.

- Od tej imprezy, Orange Warsaw Festival, organizowanej 2 i 3 czerwca na torze Służewiec, zacznie się lato pełne festiwalowych wrażeń z Heinekenem. 28 czerwca przeniesie się na lotnisko Gdynia – Kosakowo [Open’er – przyp. red.], a 18 sierpnia zawita na lotnisko Muzeum Lotnictwa Polskiego [Kraków Live Festival – przyp. red.]. Z Heinekenem zagrają więc trzy najgorętsze polskie imprezy plenerowe, a my szykujemy już dla konsumentów kolejne muzyczne niespodzianki – informuje Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu i członek zarządu Grupy Żywiec.

Dodaje, że przez kilkanaście lat współpracy Heineken budował rangę festiwalu (Open’er), który dziś należy do pierwszej ligi europejskiej sceny muzycznej. Open’er wyznaczył wysokie standardy, do których nawiązują też Kraków Live Festival i Orange Warsaw Festival. (handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.