Lubella w wersji mini w TV i na outdoorze

Kampanię przygotowały GPD i Mindshare.

Grupa Maspex, właściciel m.in. marki makaronów Lubella, pod którą wprowadził niedawno produkty w wersji mini (m.in. kokardki, rurki czy świderki), przygotował ich intensywną kampanię reklamową. Obejmie ona spoty telewizyjne, reklamy na nośnikach outdoorowych (na citylightach i autobusach miejskich) oraz w internecie (w social mediach marki oraz na www.uwielbiam.pl; posty w technologii 360 st., GIF-y, zdjęcia opowiadające kuchenne historie - na profilach marki na Facebooku i Instagramie; dodatkowo działania VoD).

Kreację przygotowała agencja GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.