Headz udostępni wyniki w trakcie kampanii

Firma outdoorowa mówi wręcz o "nowym standardzie" na rynku.

Firma reklamy outdoorowej Headz Marketing Partner, operator m.in. sieci kilkuset tablic wielkoformatowych zlokalizowanych m.in. wzdłuż autostrad i dróg szybkiego ruchu, oferuje badanie i analizę wyników jeszcze w trakcie trwania kampanii reklamowych. 

- To pierwsza taka oferta na rynku. Reklamodawcy nie tylko otrzymają badanie skuteczności kampanii, lecz będą mogli ubezpieczyć się na wypadek szkód lub czynników atmosferycznych. Myślimy o wszystkich aspektach ponoszonych kosztów - przekonuje Edyta Wójcik-Mendyk, managing director Headz Marketing Partner.

Badanie w postaci symulacji polega na rejestracji uwagi kierowcy i późniejszej analizie danych kodowania, fiksacji na przykładowych, statycznych elementach reklamowych na drodze. Raporty przygotuje firma Eyetracking Solutions, z którą Headz współpracuje od kilku lat. Badania wykonywane są przy użyciu urządzeń Tobii Glasess - specjalnych okularów śledzących ruch gałek ocznych kierowców podczas prowadzenia pojazdu. Headz ma obecnie wyłączność na oferowanie tej usługi na rynku outdoor. Oferta skierowana jest do firm, które zdecydują się na działania reklamowe z wykorzystaniem co najmniej 15 nośników. To duże, podświetlone tablice wielkoformatowe o powierzchni od 200 do 300 mkw. Headz dysponuje ponad 700 tego typu lokalizacjami w całym kraju.

Jak podaje Headz, obecnie wzdłuż polskich autostrad istnieje ok. 1 tys. nośników wielkopowierzchniowych. Połowa z nich jest jednak nieoświetlona, a więc ma ograniczony czas "działania". Co więcej, wiele z tych reklam znajduje się w sąsiedztwie innych nośników, co znacząco wpływa na obniżenie efektywności. Dlatego Headz decyduje się na budowę nośników w lokalizacjach "na wyłączność", w otoczeniu niezakłóconym innym przekazem reklamowym.
 
Kierowcy stanowią bardzo duży potencjał dla wielu firm reklamujących swoje produkty i usługi. Na pięciu największych krajowych drogach porusza się dziennie ok. 700 tys. aut (dane za Samar), co miesięcznie daje ponad 20 mln par oczu.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.