MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje marką contentmarketingową MEC.

Do MEC Wavemaker dołączył właśnie nowy zespół kreatywny. Daniel Przygoda (na zdj. z lewej) i Michał Klusek (z prawej) pokierują pracami kreacji MEC Wavemaker wyspecjalizowanej w tworzeniu treści na różne platformy dystrybucji.

Daniel Przygoda objął stanowisko creative head. Do MEC Wavemaker przeszedł z VML Poland, gdzie pracował jako senior copywriter. Wcześniej był związany m.in. z K2. Michał Klusek również jest w MEC Wavemeker creative head, a wcześniej pracował m.in. na stanowisku head of design w Lubię To - Linked by Isobar. Nowi kierownicy kreacji przejęli obowiązki Macieja Maciejewskiego, który po kilku latach odszedł z MEC.

Zarządzanie całością prac MEC Wavemaker przejął Emil Tumiłowicz, który przez ostatnie miesiące współkierował marką. Tumiłowicz pozostaje jednocześnie szefem obsługi klienta w MEC Wavemaker. W rozbudowie oferty i portfolio marki wspiera Tomasz Rzepniewski, managing partner MEC odpowiedzialny za digital w zarządzie MEC. 

Emil Tumiłowicz pracuje w MEC Wavemaker od ponad roku, dołączył do agencji w momencie wprowadzania nowej marki, a wcześniej pracował m.in. w K2, Artegence i McCann & MRM.

Przypomnijmy, że marka MEC Wavemaker działa od kwietnia ub.r., Polska była jednym z 10 pierwszych rynków, na których sieć uruchomiła tę strukturę.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.