Warszawska FCB na short-liście Innovation w Cannes Lions z projektem dla Axy

Jest jedyną polską agencją wśród 35 wyróżnionych.

Polski oddział agencji reklamowej FCB jako jedyna z krajowych agencji znalazł się wśród 35, których projekty zakwalifikowały się na tzw. krótką listę w tegorocznym konkursie Innovation Lions międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions.

FCB zgłosiła do konkursu swój projekt "inteligentnego" dzwonka dla rowerzystów potrafiącego przesłać sygnał do radioodbiorników mijanych samochodów, a dzięki temu ostrzegającego kierowców, że obok nich znajduje się rower. Ten projekt agencja zrealizowała dla firmy ubezpieczeniowej Axa.

Wśród 35 projektów zakwalifikowanych na listę finalistów tegorocznych Innovation Lions znalazło się 11 projektów z Europy i 13 ze Stanów Zjednoczonych. 

Maciej Burlikowski 813 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.