Warszawska FCB na short-liście Innovation w Cannes Lions z projektem dla Axy
Jest jedyną polską agencją wśród 35 wyróżnionych.
FCB zgłosiła do konkursu swój projekt "inteligentnego" dzwonka dla rowerzystów potrafiącego przesłać sygnał do radioodbiorników mijanych samochodów, a dzięki temu ostrzegającego kierowców, że obok nich znajduje się rower. Ten projekt agencja zrealizowała dla firmy ubezpieczeniowej Axa.
Wśród 35 projektów zakwalifikowanych na listę finalistów tegorocznych Innovation Lions znalazło się 11 projektów z Europy i 13 ze Stanów Zjednoczonych.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane