Spider-Man reklamuje Plusa

Kampania jest związana z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), pozyskał prawa do wykorzystania reklamowego wizerunku superbohatera Spider-Mana. Promocja dla użytkowników telefonów na kartę, prepaid (dodatkowe pakiety po 5 GB, które mogą być przyznane do trzech razy, czyli łącznie 15 GB) i kampania wiążą się z premierą kolejnej części przygód człowieka-pająka. Film pt. "Spider-Man: Homecoming" wejdzie na ekrany kin 14 lipca br. To wspólna produkcja Columbia Pictures i Marvel Entertainment.

Plus zaplanował swoją kampanię w telewizji, internecie, kinach, radiu i na outdoorze (nośniki OOH - m.in. citylighty). Kreację reklam przygotowała agencja Scholz & Friends, spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producent: Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 737 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.