Orlen sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego

Koncern będzie sponsorem PZKol do 2020 r.

PKN Orlen, największy w kraju koncern naftowy, został sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego (PZKol) na najbliższe cztery lata, czyli do 2020 r. Wartości umowy nie ujawniono.

Orlen wspierać będzie m.in reprezentację kraju przygotowującą się do XXXII Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 r. Umowa obejmuje bardzo szerokie wsparcie dyscypliny, w tym reprezentacji narodowych kobiet i mężczyzn wszystkich kategorii wiekowych w kolarstwie szosowym i torowym, a także m.in. MTB, BMX, kolarstwie przełajowym, zjazdowym oraz maratonów MTB.

W zamian Orlen uzyskał prawo do wizerunków reprezentantów Polski i może je wykorzystać w kampaniach produktowych, promocyjnych oraz wizerunkowych. Logotyp spółki pojawi się także na flocie reprezentacji Polski oraz na strojach reprezentantów.

- Kolarstwo profesjonalne stoi w Polsce na coraz wyższym poziomie, o czym świadczą wspaniałe wyniki osiągane przez naszych mistrzów. Jednak sport ten zyskuje coraz większą popularność również wśród amatorów. Można się o tym przekonać, obserwując nasze drogi i ulice miast - mówi Wojciech Jasiński, prezes PKN Orlen.

Sponsorem głównym PZKol pozostaje firma obuwnicza CCC. Od wiosny br. partnerem PZKol jest także polski producent odzieży sportowej - firma OTCF, właściciel marki 4F.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.