Orlen sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego
Koncern będzie sponsorem PZKol do 2020 r.
Orlen wspierać będzie m.in reprezentację kraju przygotowującą się do XXXII Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 r. Umowa obejmuje bardzo szerokie wsparcie dyscypliny, w tym reprezentacji narodowych kobiet i mężczyzn wszystkich kategorii wiekowych w kolarstwie szosowym i torowym, a także m.in. MTB, BMX, kolarstwie przełajowym, zjazdowym oraz maratonów MTB.
W zamian Orlen uzyskał prawo do wizerunków reprezentantów Polski i może je wykorzystać w kampaniach produktowych, promocyjnych oraz wizerunkowych. Logotyp spółki pojawi się także na flocie reprezentacji Polski oraz na strojach reprezentantów.
- Kolarstwo profesjonalne stoi w Polsce na coraz wyższym poziomie, o czym świadczą wspaniałe wyniki osiągane przez naszych mistrzów. Jednak sport ten zyskuje coraz większą popularność również wśród amatorów. Można się o tym przekonać, obserwując nasze drogi i ulice miast - mówi Wojciech Jasiński, prezes PKN Orlen.
Sponsorem głównym PZKol pozostaje firma obuwnicza CCC. Od wiosny br. partnerem PZKol jest także polski producent odzieży sportowej - firma OTCF, właściciel marki 4F.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.