"Gazeta Wyborcza" na Boże Ciało wsparta kampanią

Dziś w kioskach wydanie poszerzone o 16 stron tekstów.

Dziś w kioskach specjalne wydanie "Gazety Wyborczej" powiększone o 16 stron tekstów, z którymi czytelnicy mogą spędzić wolny czas w okresie Bożego Ciała.
W wydaniu redakcja wspólnie z holenderskim prymatologiem i etologiem prof. Fransem de Waahlem sprawdzi, czy zwierzęta mają świadomość i czy ludzie są wystarczająco bystrzy, by to dostrzec. Oliver Burkeman, autor książki "Szczęście. Poradnik dla pesymistów", wyjaśnia Annie Kiedrzynek, dlaczego pozytywne myślenie może czasem szkodzić, a Robert Siewiorek broni nudy i sprawdza, co myśleli o niej Susan Sontag, Kurt Vonnegut i Artur Schopenhauer.
W numerze czytelnicy znajdą także pierwszy odcinek letniego cyklu "Wakacje z historią" przygotowanego przez zespół tygodnika "Ale Historia", który będzie poświęcony Florencji z czasów, gdy Brunelleschi projektował sklepienie najsłynniejszej katedry w mieście. Pisarka Małgorzata Halber pokaże czytelnikom nieoczywiste zakątki Warszawy, a tym, którzy w długi weekend zamierzają nadrobić kulturalne zaległości, redakcja podpowie, które filmy i seriale na VoD warto obejrzeć. Cena "Gazety Wyborczej” na Boże Ciało to 4,99 zł.
Wydanie poszerzone na Boże Ciało wspiera promocja w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, RMF FM), na nośnikach reklamy wewnętrznej (Platform Channel) oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowali dział promocji "Gazety Wyborczej” oraz agencja Bardzo.

Katarzyna Woźniak 171 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.