Easymedia i Digital Resolution wprowadzają markę Avia

Marka stacji paliw jest obecna w 14 krajach.

Agencje z grupy OMD: Easymedia i Digital Resolution, wprowadzają markę Avia (Unimot SA) na polski rynek. Działania dotyczą obsługi w obszarze planowania, zakupu i optymalizacji mediów. Współpraca została podjęta po przedstawieniu oferty, w której zadecydowała strategia obejmująca synergię działań mediowych i kreatywnych realizowanych in-house.

W grudniu 2016 spółka Unimot SA została członkiem Stowarzyszenia Avia International, skupiającego operatorów 3 tys. stacji paliw w całej Europie. Dzięki temu Unimot zyskał prawo do posługiwania się marką Avia oraz do budowania nowej sieci stacji paliw pod tą marką na terenie Polski. Avia obecna jest w 14 krajach. To ponad 3 tys. stacji paliw w całej Europie i obroty na poziomie 20 mld euro rocznie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.