Nowy dyr. generalny ds. komercyjnych w Gremi Media

Nowe stanowisko obejmuje Marcin Kowalczyk.

Gremi Media SA, wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" i "Parkietu", powołała Marcina Kowalczyka na nowo utworzone w strukturze grupy stanowisko dyrektora generalnego ds. komercyjnych, któremu podlegają działy sprzedaży grupy. Utworzenie tej funkcji ma na celu kontynuację wzrostu przychodów pochodzących z digitalu oraz dalszy rozwój kompetencji działów sprzedaży w tym zakresie.

Marcin Kowalczyk z Gremi Media związany jest od 2007 r., na początku odpowiadał za nowe projekty biznesowe, a od 2011 r. zarządzał przychodami cyfrowymi i sprzedażą treści, od 2014 r. jako group head of digital odpowiadał za cyfrową transformację spółki. Jednocześnie od 2014 r. był wiceprezesem, a potem prezesem spółki e-Kiosk SA.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.