Auto na minuty z kampanią w Warszawie

Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają: Walk, Kalicińscy.com i Infinity Media.

Traficar rozpoczął działalność w Warszawie. Jest to drugie po Krakowie miasto, którego mieszkańcy mogą korzystać z innowacyjnej oferty carsharingowej firmy. Równolegle z launchem usługi rozpoczęła się kampania reklamowa, w ramach której prowadzone są działania z obszarów ATL, BTL, PR i social media.

W związku z wejściem Traficara do Warszawy został wyprodukowany spot – 30-sekundowy teaser o pojawieniu się usługi w Warszawie z udziałem Kuby Przygońskiego – zawodnika Orlen Team. W związku z rozszerzeniem usługi o kolejne miasta zostały też zaktualizowane layouty, struktura oraz funkcjonalność strony WWW i aplikacji Traficar.

Kampania reklamowa obejmie wielkoformatowe nośniki OOH, reklamę na komunikacji miejskiej oraz na Veturilo. O usłudze Traficar będzie można usłyszeć w 15- i 30-sekundowych spotach na antenie warszawskich stacji radiowych oraz zobaczyć w internecie dzięki kampanii zasięgowej. Planowane są także działania niestandardowe, które umożliwią warszawiakom przetestowanie usługi w okresie wakacji. Taką możliwość stwarzać będzie letnie kino samochodowe „TrafiKino”, będące częścią Filmowej Stolicy Lata, zlokalizowane na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Działania obejmują również komunikację z mediami oraz w kanałach social media.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialne były agencje: Brilliant Group (branding i sesje fotograficzne samochodów), Fog Production (produkcja 30-sekundowego spotu), Infinity Media (planowanie i zakup mediów), Kalicińscy.com (UX i layouty WWW i aplikacji, kampania online), Walk Creative (kreacja materiałów OOH, radio, internet), Walk PR (PR) oraz Walk Social Media (komunikacja w SM).

Katarzyna Kacprzak 165 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.