Nest Bank rusza z szerszą komunikacją
Kredyt na fotelik dla dziecka bez oprocentowania i prowizji - tak bank chce przekonać do siebie rodziców.
- Kampania "Superfotelik" ma pomóc rodzicom w zapewnieniu bezpieczeństwa zarówno w podróży, jak i w finansowaniu dobrze wybranych rozwiązań. Jesteśmy skoncentrowani na potrzebach rodzin i to dla nich będziemy rozwijać ofertę przyjaznych produktów bankowych, na których mogą polegać – mówi Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku.
Kampanię reklamową Nest Banku przygotowały: agencja reklamowa Unlimited (strategia, kreacja), studio filmowe Propeller (produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Nest Bank planuje zwiększoną aktywność reklamową w tym roku, na tyle znaczną, by wykreować i osadzić w świadomości konsumentów markę, tak by była wśród kilku marek banków "pierwszego wyboru".
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane