Nest Bank rusza z szerszą komunikacją

Kredyt na fotelik dla dziecka bez oprocentowania i prowizji - tak bank chce przekonać do siebie rodziców.

Nest Bank rusza z nową ofertą produktową i kampanią reklamową. Oferta to propozycja kredytu na fotelik samochodowy dla dziecka bez oprocentowania i prowizji (dla klientów, którzy przedstawią dowód zakupu nowego fotelika samochodowego o wartości min. 80 proc. kwoty kredytu, nie mniej niż 500 zł, w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy kredytu). Pozornie nieopłacalna dla banku oferta (darmowy kredyt) ma przekonać rodziców do skorzystania z jego oferty (np. założenia lub przeniesienia konta, a w przyszłości także z innych produktów). W ten sposób bank chce dotrzeć z komunikacją i ofertą do rodzin.  

- Kampania "Superfotelik" ma pomóc rodzicom w zapewnieniu bezpieczeństwa zarówno w podróży, jak i w finansowaniu dobrze wybranych rozwiązań. Jesteśmy skoncentrowani na potrzebach rodzin i to dla nich będziemy rozwijać ofertę przyjaznych produktów bankowych, na których mogą polegać – mówi Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku.

Kampanię reklamową Nest Banku przygotowały: agencja reklamowa Unlimited (strategia, kreacja), studio filmowe Propeller (produkcja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Nest Bank planuje zwiększoną aktywność reklamową w tym roku, na tyle znaczną, by wykreować i osadzić w świadomości konsumentów markę, tak by była wśród kilku marek banków "pierwszego wyboru".

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.