Szef Internetów ostrzega przed oszustami w nowej kampanii Olx
Bohdan Łazuka i Michał Milowicz znów w rolach gangsterów.
- To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy - mówi Marcin Sienkowski, brand manager serwisu Olx.
Kolejne odcinki będą pojawiać się co dwa dni na kanale Olx w serwisie YouTube oraz w serwisie Facebook.
Za koncepty kreatywne i scenariusze odpowiadała agencja 23Heroes, a za produkcję i postprodukcję spotów - dom produkcyjny F25.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane