Szef Internetów ostrzega przed oszustami w nowej kampanii Olx

Bohdan Łazuka i Michał Milowicz znów w rolach gangsterów.

Internetowy serwis ogólnopolskich ogłoszeń drobnych Olx.pl (Naspers Classifieds Sp. z o.o.) do najnowszej kampanii reklamowej zatrudnił aktorów Bohdana Łazukę i Michała Milowicza w roli gangsterów. W ten sposób ostrzega swoich użytkowników przed oszustami.

- To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy - mówi Marcin Sienkowski, brand manager serwisu Olx.

Kolejne odcinki będą pojawiać się co dwa dni na kanale Olx w serwisie YouTube oraz w serwisie Facebook.

Za koncepty kreatywne i scenariusze odpowiadała agencja 23Heroes, a za produkcję i postprodukcję spotów - dom produkcyjny F25.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.