Studio Tymbarku na YouTube ma ponad 10 mln wyświetleń

Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się ponad 80 filmów.

Maspex, producent soków i napojów Tymbark, ruszył właśnie z drugim sezonem programu emitowanego na You Tube - Tymbark Show.

W marcu 2017 r. liczba wyświetleń przekroczyła ponad 10 mln, a interakcje odbiorców, na których w dużej mierze oparte są założenia kanału, sięgały nawet ponad  500 tys. Obecnie Studio Tymbark subskrybuje już ponad 200 tys. Internautów.

Według Maspeksu, studio Tymbark to pierwsza taka inicjatywa na polskim YouTube, która w jednym miejscu skupia najpopularniejszych twórców internetowych oraz ich przyjaciół. W nowym formacie opartym na konwencji talk-show, marka oferuje coś nowego i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom fanów. Tymbark Show łączy najbardziej popularne formaty Internetu i telewizji - przekonuje producent.

Nowy sezon już można oglądać. Pierwsze odcinki są dostępne, a wśród zaproszonych gości – między innymi Piotr Żyła. Stałych widzów ma pozytywnie zaskoczyć zupełnie nowy wystrój studia oraz obecność publiczności uczestniczącej w nagraniach.

Dzięki obecności na kanale YouTube, na którym najczęściej przebywają młodzi ludzie, marka Tymbark chcę umocnić swoją pozycje oraz zdobywać nowych konsumentów wśród tej grupy docelowej.

(handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.