Grand Prix Cannes Lions 2017: Entertaiment for Music, Health & Wellness, Creative Data

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.


Entertaiment for Music

Tytuł: Original Is Never Finished
Klient: Adidas Originals  
Produkt: Originals
Pomysł: Johannes Leonardo, New York
Kraj: USA    
Produkcja: Human New York / RSA Films Los Angeles / Egg Films Cape Town / Exile New York / Blacksmith New York       
PR: Johannes Leonardo, New York  


Health & Wellness

Tytuł: Meet Graham
Klient: Transport Accident Commission Victoria
Agencja: Clemenger BBDO, Melbourne
Kraj: Australia
PR: Clemenger BBDO, Melbourne Produkcja: Flare Productions / BBDO Melbourne  / Airbag Productions Melbourne         


Lions innovation: Creative Data

Tytuł: Care Counts  
Klient: Whirpool    Produkt: Household Appliance    
Agencja: DigitalLBI,  Chicago    
Kraj: USA    
Produkcja: Goodstory Films, New York / C41 Media, New York / Cutters, Chicago 
Media: DigitalLBI, Chicago

PR: Ketchum, Chicago


Wcześniej opublikowaliśmy listę zwycięzców w kategoriach Cyber, Direct i Glass. 

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.