Grand Prix Cannes Lions 2017: Entertaiment for Music, Health & Wellness, Creative Data
Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.
Entertaiment for Music
Klient: Adidas Originals
Produkt: Originals
Pomysł: Johannes Leonardo, New York
Kraj: USA
Produkcja: Human New York / RSA Films Los Angeles / Egg Films Cape Town / Exile New York / Blacksmith New York
PR: Johannes Leonardo, New York
Health & Wellness
Klient: Transport Accident Commission Victoria
Agencja: Clemenger BBDO, Melbourne
Kraj: Australia
PR: Clemenger BBDO, Melbourne Produkcja: Flare Productions / BBDO Melbourne / Airbag Productions Melbourne
Lions innovation: Creative Data
Klient: Whirpool Produkt: Household Appliance
Agencja: DigitalLBI, Chicago
Kraj: USA
Produkcja: Goodstory Films, New York / C41 Media, New York / Cutters, Chicago
Media: DigitalLBI, Chicago
PR: Ketchum, Chicago
Wcześniej opublikowaliśmy listę zwycięzców w kategoriach Cyber, Direct i Glass.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane