Grand Prix Cannes Lions 2017: Innovation, Media, Mobile
Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.
Innovation Lions
Klient: Im Swedish Development Partner
Produkt: Humanium Metal
Agencja: Åkestam Holst, Stockholm / Great Works, Stockholm
Kraj: Szwecja
Media Lions
Klient: JET.COM
Agencja: R/GA, New York
Kraj: USA Produkcja: PrettyBird, Culver City / Biscuit Filmworks, New York / 1StaveMachine, Brooklyn / MackCut, New York / Nomad Editind CO., New York
Mobile Lions
Klient: Recruit Lifestyle CO., LTD.
Produkt: Seem Agencja: Dentsu Y&R, Tokyo
Kraj: Japonia
Produkcja: Dentsu Y&R, Tokyo / Tokyo, Tokyo
Nagrodzone kampanie w pozostałych kategoriach opublikowaliśmy tutaj.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane